Skoro trafili Państwo na naszą stronę to mogą być tego tylko dwa powody – marzą Państwu o wyjątkowym przyjęciu w plenerze, bądź też stoją Państwo przed wyborem sali weselnej jednak żadna z nich nie spełnia Państwa oczekiwań. Na pewno jeden i drugi powód jest dobry aby poznać naszą ofertę. Poniżej opisujemy najczęstsze pytania odnośnie wynajmu hal namiotowych.
Nasz pierwszy kontakt z klientem zaczyna się zazwyczaj od rozmowy telefonicznej, bądź kontaktu mailowego. Pytamy najpierw o Państwa oczekiwania, wizję przyjęcia, styl, charakter wnętrza, motyw przewodni oraz szereg informacji typu lokalizacja, termin, liczba gości. Na podstawie tych danych przygotowujemy dla Państwa wstępny kosztorys zawierający nasze usługi oraz zakres cen. Następnie wybierają Państwo elementy wyposażenia, które zostają ujęte w późniejszej umowie. Wraz z umową pobierany jest zadatek, który stanowi gwarancję rezerwacji terminu.
Po podpisaniu umowy mają Państwo gwarancję rezerwacji hali i mogą spać spokojnie, że to co najważniejsze jest już “zaklepane”. Na kilka tygodni przed przyjęciem kontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia wszystkich dotychczasowych ustaleń, potwierdzenia terminów montażu i demontażu. Następnie we czwartek lub piątek przed przyjęciem nasza ekipa przyjeżdża na miejsce i montuje halę namiotową, w której przez kolejne dni mogą Państwo biesiadować. Demontaż hali namiotowej odbywa się zazwyczaj w poniedziałek lub wtorek.
Te informacje pomagają nam w doborze odpowiedniej wielkości hali. Kolejnym czynnikiem wpływającym na cenę jest dobór dekoracji. Tu także mają Państwo szereg możliwości do wyboru, ponieważ dysponujemy aż trzema rodzajami gal sufitowych, draperią sufitową, dekoracją światłem oraz bardzo modnymi w ostatnim czasie girlandami żarówek.
Aby ułatwić Państwu zaznajomienie się z naszą ofertą kosztorys został podzielony na kilka osobnych stref, które składają się na całkowitą wycenę. Mamy strefę pary młodej, w której znajdą Państwo m.in. stół prezydialny z krzesłami, pikowane tło, oraz podwyższenie. Dalej strefa taneczna, na którą składa się parkiet taneczny oraz podest sceniczny dla orkiestry bądź DJ. Następnie mamy strefę jadalnianą w której decydują państwo jakie znajdą się tam stoły oraz krzesła, a także stoły cateringowe. Dodatkowy element stanowi strefa chillout z meblami.
Dopiero po wybraniu wyposażenia do każdej ze stref możemy oszacować dla Państwa koszty wynajmu określonej hali namiotowej. Jak widać nie mamy sztywnych szablonów, do każdej wyceny i realizacji podchodzimy indywidualnie i dopasowujemy ofertę aby spełniła oczekiwania klienta oraz mieściła się w jego budżecie.
Oferty które przygotowujemy dla naszych klientów są ofertami przejrzystymi, pełnymi, zawierającymi wszystkie koszty związane z wynajmem. Nasze umowy są tak skonstruowane, że klient dokładnie wie za co ile płaci i nie ma w tym już żadnych ukrytych kosztów. Każda pozycja w ofercie ma podaną cenę, nie uśredniamy kosztów i nie proponujemy lepszych zamienników jeśli klient dopłaci (co jest często praktykowane w innych firmach działających w tej branży). Klient niby dostaje ofertę, ale jak się potem okazuje za lepszą podłogę trzeba dopłacić, za ściany transparentne trzeba dopłacić, za oświetlanie trzeba dopłacić – u nas takie rozwiązania nie przechodzą. Dzięki opiniom klientów możemy poszczycić się tym że nasze oferty są estetycznie i czytelnie przygotowane i bez problemu klient jest w stanie obliczyć sobie co ile kosztuje.
Nasza firma działa na terenie całej Polski. Obsługujemy zarówno te większe miasta jak Warszawa, Łódź, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków jak i mniejsze. Posiadamy własny transport dzięki czemu nie obciążamy klienta dodatkowym kosztem podnajmu zewnętrznych firm transportowych, których stawki są niemałe. Dysponujemy wyspecjalizowanymi ekipami monterskimi, którzy dzięki zdobytemu doświadczeniu służą zawsze klientowi pomocą i radą.